در بی ورک

رمان- دانلود رمان-رمان پی دی اف

در بی ورک

رمان- دانلود رمان-رمان پی دی اف

رمان های عاشقانه و زیبا

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

مدل مانتو دو تیکه گلدار حریر یک نوع مانتو است که از جنس حریر ساخته شده است و دارای طرح گلدار بر روی آن است. این مدل مانتو از دو قسمت تشکیل شده است، قسمت بالا که بر روی بالای بدن قرار می‌گیرد و قسمت پایین که تا پایین بدن می‌آید. این نوع مانتو به خاطر طرح گلدار و جنس حریر بافته شده، به عنوان یک لباس شیک و البته رسمی شناخته می‌شود.

مدل مانتو دو تیکه گلدار حریر یکی از مدل‌های مانتو است که در ایران رایج شده است. این مدل از دو قسمت تشکیل شده است: بخش بالا که به عنوان بالاپوش و بخش پایین که به عنوان دامن استفاده می‌شود.

تاریخچه این مدل به دوران قاجار بازمی‌گردد. در آن زمان، زنان و خانم‌ها از لباس‌های سنتی و رسمی خود برای رفت و آمد در جامعه استفاده می‌کردند. معمولاً این لباس‌ها از پارچه‌های گرانقیمت و با کیفیت ساخته شده بودند.

با گذر زمان، الگو و طرح لباس‌ها تغییر کرده و به شکل‌های جدیدتر و مدرن‌تر تبدیل شده است. همچنین، با تأثیر فرهنگ و مُد خارجی، نحوه طراحی لباس نیز تغییر کرده است.

امروزه، مدل مانتو دو تیکه گلدار حریر به عنوان یکی از لباس‌های رسمی و شیک برای زنان در ایران استفاده می‌شود. این مدل با استفاده از پارچه‌های گلدار حریر با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می‌شود و به عنوان لباس رسمی در مناسبت‌ها و جشن‌ها استفاده می‌شود.

73مدل مانتو دو تیکه گلدار حریر : شیک و رسمی بپوشید

  • ۰۲/۰۴/۱۹
  • masood abol

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی