در بی ورک

رمان- دانلود رمان-رمان پی دی اف

در بی ورک

رمان- دانلود رمان-رمان پی دی اف

رمان های عاشقانه و زیبا

پیوندهای روزانه
  • ۱
  • ۰

دانلو رمان میلیاردر کثیف اهورا اینجا چقد تغیر کرده ؟محشره 
اهورا سمت میزی که روش رومیزی حریری پهن بود دوربین فیلم برداری رو برداشت وگفت:
- ازت فیلم بگیرم 
دوربین روشن کرد وشروع کرد فیلم گرفتن 
من میخندیدم  دور خودم میچرخیدم. اون فیلم میگرفت .....
چرخیدم سمتش دیدم آهنگ ملایمی  پخش کرد ودوربین سمتم گرفت وگفت :
-برقص ازت فیلم بگیرم 
ایستاده بودم جلوش وگفتم :
-بلد نیستم 
-الکی میگی....... برقص دیگه 
با خنده گفتم :
-بلد نیستم این یه قلمو 
-باشه هرچی بلدی 
-اهورا من اهل رقص نیستم جون خودم بلد نیستم تعارف که نمیکنم 
-اوووف ، جدی بلد نیستی ؟
-به جون اهورا بلد نیستم 
دوربین رو پایه ی مخصوص گذاشت تنظیم کرد و تمام نگاهم بهش بود  که دیدم سمت دستگاه پخش رفت و گفت :
- بذار یه آهنگ مناسب پیدا کنم
تند تند آهنگ ها رو رد میکرد یه آهنگ رقص تانگو دونفره پیدا کرد انتخاب کرد و نگاهم بهش بود که سمتم چرخید و  با لبخند گفت :
- اینو که دیگه بلدی ؟
فقط با لبخند نگاش کردم که سمتم اومد بغلم کرد سرم پایین بود که گفت :
- دستتو بذار روسینم 
خودش دستمو گرفت گذاشت رو سینش دست دیگمو گرفت و گذاشت  رو کتفش و خودش هم دستشو دور کمرم حلقه کرد و شروع کردیم با ریتم آهنگ رقصیدن بعد دقایقی گفتم :
- بلدی ؟
با خنده گفت :
- نه خیلی 
من -واسه چی اومدیم اینجا ؟
با خنده گفت :
-اومدیم شب ازدواجمون چند روزی اینجا باشیم 
با خنده ی ادامه داد :
-ماه عسل 
سرمو گذاشتم رو سینه اش صدای ضربان قلبش به شدت یاد بود من هم دست کمی از اون نداشتم که گفت :
- بهم اجازه میدی یا باید بازم منتظرت باشم ؟
یه لحظه کل تنم خالی شد و آب شدم از خجالت نتونستم تاب نداشتم تو بغلش بمونم و سریع ازش جداشدم و سمت در خروجی رفتم و بیرون کلبه ایستادم چند لحظه بعد پشت سرم اومد و گفت :
- معذرت میخوام من ...
سکوت کردم بیرون کلبه توسط یه چراغ روشن شده بود  
اهورا – بیرون سرده بیا تو عزیزم 
لب تر کردم بدون  اینکه نگاش کنم گفتم :
- بذار بیرون باشم لطفا ...
با لحن تخیلی عاشقانه ای گفت :
- زهره ؟
 سمتش چرخیدم 
تمام وجودش خواهش و تمنا و عشق بود  و گفت :
- تو ازم میترسی ؟

نظرات (۱)

هنو نخوندم...!😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی