در بی ورک

رمان- دانلود رمان-رمان پی دی اف

در بی ورک

رمان- دانلود رمان-رمان پی دی اف

رمان های عاشقانه و زیبا

پیوندهای روزانه
  • ۱
  • ۰

دانلود رمان درخیابان دوبلین 

کجا ؟
اسبو که دیگه نفهمیدم کی آورد دستمو گرفت منو سمت اسب  برد عین یه دختر بچه بلندم کرد سوار اسب شدم ، خودشم اومد سوار شد  وبا خنده رو به خانواده ام گفت :
-داوود هستن ، از بودن با شما امشب معذورم 
سهراب چشمکی زد وگفت :
-ارباب اینه رسم مهمون داری ؟
دست اهورا دور کمرم بود 

در خیابان دوبلین
با لبخند گفت :
-میرم با خانومم ماه عسل 
از حرفش گونه هام  رنگ با ختن وسرمو انداختم 
گیسو با ذوق گفت :
-چشمت روشن ارباب 
کمند هم ظرف زغال دستش بود اسفند دود میداد وگفت :
-الهی چشم بد به در داداش ، مبارکه 
-اهورا با تشکر وخداحافظی از همه آروم گفت :
-آماده ای ؟
-اهورا آروم لطفا میترسم

اهورا با  منو محکم تر گرفت حلقه ی دستشو تنگ تر کرد و  تاخت  با اسبش 
من -کجا میری ؟
نفس نفس میزد وگفت :
-کلبه ی پر از خاطره 
با ذوق گفتم :
-امشب اونجایم 
بعد مکثی ادامه داد 
-شب عروسیمون 
با اخم گفتم :
-اونجا ؟
-آره اونجا رو دوست دارم پر خاطرس برام 
هوا سرد بود باد سردی میوزید وگفتم :
-سردمه 
-الان میرسیم 
هوا داشت تاریک میشد  ربع ساعته رسیدیم 
اول خودش از اسب اومد پاین 
منو هم آورد پاین سردم بود سمت در دویدم لباس تورم دنبالم کشیده میشد 
با نگرانی گفت :
عه آروم نخوری زمین 
در تعمیر شده بود قفل زده شده بود اسبو بست به نرده ی کنار کلبه 
اومد کیلد رو از جیبش در آورد در رو باز کرد سریع بدون در نظر گرفتن اهورا داخل شدم 
کلبه نیمه تاریک بود که اهورا چراغ رو شن کرد تعجب کردم اینجا برق نداشت لبخندم به خنده تبدیل شد وبرگشتم سمتش اونم با ذوق ونگام میکرد 
سمتش رفتم با ذوقی وصف نا شدنی دستمو دور گردنش آویختم وقدم نسبت به اهورا کوتاه  اون دست دور کمرم حلقه کرد منو بلند کرد بوسیدم گونه اش رو گفتم :
-اینجا چقد قشنگ شده 
گونمو بوسید متقابلا وگفت :
-خوشت اومد ؟
-خیلی قشنگ شده عالی ، فکرشو نمیکردم 
ازش جدا شدم تخت دونفره نبود ولی از یک نفره بزرگتر بود روش یه رو تختی ناز حریر سفید بود پر از برگای گلای رُز آبی 
سمت تخت رفتم وگفتم :

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی