در بی ورک

رمان- دانلود رمان-رمان پی دی اف

در بی ورک

رمان- دانلود رمان-رمان پی دی اف

رمان های عاشقانه و زیبا

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

همراه شما هستیم ♫ با دانلود آهنگ کمیل نصری من بهارم تو زمین شما عزیزان می توانید آهنگ جدید کمیل نصری به نام من باهارم تو زمین را با دو کیفیت عالی بشنوید ♫ و دانلود کنید

 

دانلود آهنگ کمیل نصری من بهارم تو زمین

من باهارم تو زمین … !!
من زمینم تو درخت … !!♫من درختم تو باهار … !!
ناز انگشتای بارون تو باغم می‌کنه … !!
میون جنگلا تاقم می‌کنه … !!
تو بزرگی مث شب … !!اگه مهتاب باشه یا نه … !!
تو بزرگی … !!♫مث شب … !!
خود مهتابی تو اصلاً، خود مهتابی تو … !!♫تازه وقتی بره مهتاب و … !!
هنوز … !!شب تنها … !!باید … !!
راه دوری‌ رو بره تا د م دروازه‌ی روز … !!
مث شب گود و بزرگی … !!مث شب … !!
تازه، روزم که بیاد … !!تو تمیزی … !!
مث شبنم … !!مث صبح … !!
تو مث مخمل ابری … !!♫مث بوی علفی … !!

دانلود آهنگ کمیل نصری من بهارم تو زمین

    • ۹۹/۰۸/۱۳
    • masood abol

    دانلود آهنگ جدید

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی