در بی ورک

رمان- دانلود رمان-رمان پی دی اف

در بی ورک

رمان- دانلود رمان-رمان پی دی اف

رمان های عاشقانه و زیبا

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

در این لحظه با سورپرایزی تازه دیگه خدمت شما هستیم ♫ یعنی دانلود آهنگ محمد آقایی آرامش که کاری جذاب و دوست داشتنی از محمد آقایی به نام اهنگ آرامش که با دو کیفیت عالی 320 و 128 امکان شنیدن آنلاین و ♫ دانلود مستقیم فراهم شده است.

 

دانلود آهنگ محمد آقایی آرامش

یه جوری بد میشی ♪  گاهی که من …  !!
عاشقی دیگه ♪  برات فایده نداره …  !!
تویی که هر ثانیه ♪ واست میمیره این دلِ من …  !!
بگو چی شده ♪  دلت آروم نداره …  !!
دل ندارم  ♪ که ببینم اشکوُ توی چشمات …  !!

موزیکا - دانلود آهنگ محمد آقایی آرامش

واسه من ناز نکن ♪  هر چی بود رو چشمام …  !!
جونم که بخوای ♪  واسه تو میذارم …  !!
قول میدم تو این عشق ♪  هیچی کم نذارم …  !!
هرچی دارم از تو دارم …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

دانلود آهنگ محمد آقایی آرامش

    • ۹۹/۱۰/۱۲
    • masood abol

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی