در بی ورک

رمان- دانلود رمان-رمان پی دی اف

در بی ورک

رمان- دانلود رمان-رمان پی دی اف

رمان های عاشقانه و زیبا

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

در این بخش یعنی دانلود آهنگ جدید فیک لاکچری موزیکا متفاوت ترین آهنگ های منتشر شده از دانلود آهنگ رسانه معتبر موزیکا را براتون آماده کرده ایم تا دانلود کنید .

دانلود آهنگ جدید فیک لاکچری موزیکا

چجوری عاشق شم که • سهم من باشی … !!
کنار • این تنها دوباره تنها شی … !!
ببین چه بارونی یه عمره میباره • آدم نگاهاشو که جا نمیذاره … !!
همین که • از دورم نگات کنم خوبه … !!
تویی که میدونی دلم چه • آشوبه تو سینه میکوبه … !!
تموم دنیامو • به بودنت میدم … !!
منی که تو دنیا فقط تورو • خواستم فقط تورو دیدم … !!
به هوای • تو گریه شدن رسم تقدیره … !!
وقتی آسمونم مث من • قلبش میگیره … !!
اگه پای • پیاده میام تو این حیرونی … !!
تو که حال خراب منو • بهتر میدونی … !!


همین • که از دورم نگات کنم خوبه … !!
تویی که میدونی دلم چ • ه آشوبه تو سینه میکوبه … !!
تموم دنیامو • به بودنت میدم … !!
منی که تو دنیا فقط تورو • خواستم فقط تورو دیدم … !!
فقط تورو دیدم ...
امشب ای ماه • نرو قلب زمین می شکند … !!
قامت حیدر ما خصم لعین • می شکند … !!
به همان • حیلت شیطانی نمرود زمان … !!
حرمت شیر خدا مرد امین • می شکند … !!
ای که • با هر نفست زنده شود خلق جهان … !!
بشکند دست کسی • را که چنین می شکند … !!


طاقت • داغ تو را کوه ندارد چه کنم … !!
با غم سخت تو من کو • ه از این می شکند … !!
تو چنان • اهل خدایی که گذشتی ز خطا … !!
دست ابلیس سر • مرد یقین می شکند … !!
تو شفاعت کن • و ازهرچه که کردم بگذر … !!
توهمان آیت عشقی که به • کین می شکند … !!
بهر پیغمبر • ما یاور بی چون و چرا … !!
تو نباشی به خدا پایه ی • دین می شکند !

ندونم سیچه چینو دلم• وا بام دی ساز نیاره … !!
نمیدونم •برای چی دلم دیگه باهام سر سازگاری نداره … !!
شو و رو تا کی• ایخو سرم چینو بازی دراره … !!
شب و روز تا کی قراره سر من• بازی در بیاره … !!
خم برم آخی• برم برم والا ایچو نواستم … !!


میخوام برم و دیگه •اینجا نمونم … !!
دانلود آهنگ کوگ تاراز بهنام خدری
زندگونی چینو سی موُ• دی والا فاده نداره … !!
زندگی اینجوری دیگه برای من فایده ای نداره … !!
کوگ تاراز آخی• بگوین والا چینو نناله … !!
نمیدونم برای چی دلم دیگه باهام• سر سازگاری نداره … !!
مو دلم آخی کم طاقته• والا نچی هر ساله … !!
من دلم کم طاقته و مثلِ سال های• قبل نیست … !!
شد اشک دیده ام •فوران از نبودنت … !!
ابریست• آسمان دل من برای تو … !!
دل را گرفتی از من• و گفتی به جای آن … !!
میریزم •عشق و زندگیم را به پای تو … !!
من از وفا به عشق تو خیری ندیده ام … !!
بخشیده ام عطای• تو را بر لقای تو … !!
مرغ دلم ز بام تو دیگر پرید و رفت … !!
بیچاره آن• دلی که شود مبتلای تو … !!
بهنام خدری کوگ تاراز
توضیحات تکمیلی بهنام خدری:


سلام رفقا…
کوگ تاراز با مجوز رسمی وزارت ارشاد منتشر شد.
دانلود از کانال تلگرام خودم، تمامی سایتهای معتبر موسیقی.❤️
این موزیک رو با تمام احساسم تقدیم میکنم به شما عزیزان و روح بزرگ استاد مسعود بختیاری.
پست و استوری کنید و منو منشن و تگ کنید.
پشتم به شماها گرمه…❤️🤘🏻
حیف از محبتی که بریزم به پای تو
می نالم از تو و دل پر ادعای تو

واسه آسمونت * غم بی امونت … !!

واسه آب و نونت * وطن بی قرارم … !!
 


تو طاقت * میاری با زخمای کاری … !!

وطن بی قراری که من بی قرارم … !!


واسه آسمونت غم * بی امونت … !!

واسه آب * و نونت وطن بی قرارم … !!

تو طاقت میاری * با زخمای کاری … !!

وطن بی قراری * که من بی قرارم … !!

واسه آسمونت غم * بی امونت … !!

برای جنونت وطن بی قرارم … !!

تو طاقت میاری * با زخمای کاری … !!

وطن بی قراری که * من بی قرارم … !!
حیف از محبتی که بریزم به پای تو … !!
می نالم از * تو و دل پر ادعای تو … !!
 


شد اشک دیده ام فوران * از نبودنت … !!
ابریست * آسمان دل من برای تو … !!


دل را گرفتی از من و گفتی * به جای آن … !!
میریزم * عشق و زندگیم را به پای تو … !!


من از وفا به عشق * تو خیری ندیده ام … !!
بخشیده ام عطای تو را بر * لقای تو … !!


مرغ دلم ز بام * تو دیگر پرید و رفت … !!
بیچاره آن دلی که شود * مبتلای تو … !!

فکر تو یه شب * منو تنها نمیزاره … !!
بیشتر از خودت با من بودنو * دوست داره … !!
عشق تو به * من چه خوابایی بدهکاره … !!
من و خاطره هایی که دار و ندار * و قمار یه عاشق بوده … !!
منو چشمای مونده * به راهی که خسته از این شب بغض آلوده … !!
من به تو نمیرسم میدوم که * چی بشه … !!


چه غم انگیزه * که باد عاشق برگی بشه … !!
شبی که نور رخت همچو * ماه تابان است … !!
ستاره ها * زنگاه تو مست و حیران است … !!
میان این همه جمعیتی * که خوشحال اند … !!
دل من است که * از بیخ و بن پریشان است … !!
طلسم پنجره را می شکند * غصه ی ماه … !!
آه از این درد * که سویم عجب شتابان است … !!
ارتش نازی چشمان * سیاهت بانو … !!
آمده بر لب * مرز دلم لهستان است … !!
کودتا کن زن مشروطه طلب در باران … !!
نوبت کشف حجاب تو از * رضاخان است … !!
کشتن * فاصله ها را به من خسته بگو … !!
که دلم سوخته از آتش * این هجران است … !!
ُواژه واژه غزلم وصف نگاهت بانو … !!
گرچه درآن * سخن از غصه ی فراوان است … !!
کاش امشب سر این قصه * نمی کردم باز … !!
قصه ای که * اول آن خون و آخرحرمان است … !!
رفته ام در پی معراج * شقایق ها من … !!
دربهاری * که لبش پرتَرک و عطشان است … !!

زبونم میگیره * دستپاچه میشم اسمتو میاد … !!
تو عشق منی عشوه گری * دل تو رو که میخواد … !!
یالا پاشو دلو بده *حالا کمش کن از این اداها … !!
تو عجیب غریبی * ندیدم مثل تو والا … !!
تو هرچی بگی میگم چشم … !!
مالِ منی * مال تو هم تهش … !!
قهر کنی میکنم غش * دوست دارم … !!
تو هرچی بگی میگم چشم * مالِ منی مالِ تو هم تهش … !!
قهر کنی میکنم غش * تویی کس و کارم … !!
ای داد ای داد * هرچی که بگم کم گفتم … !!

دانلود آهنگ رامان روا تو هرچی بگی
از خوبیات ای * داد ای داد … !!
ای داد ای داد * چی داری که دیگه … !!
هیچکس به این چشم ها نمیاد * وای از چشمات … !!
تو هرچی بگی میگم چشم … !!
مالِ منی * مال تو هم تهش … !!


قهر کنی میکنم غش * دوست دارم … !!
تو هرچی بگی میگم چشم * مالِ منی مالِ تو هم تهش … !!
قهر کنی میکنم غش * تویی کس و کارم … !!
بی تو امروز * تمام بدنم می لرزد … !!
واژه ها *شعر و دهان وسخنم می لرزد … !!

بادناخوش * زده بر شاخه نو رسته من … !!
دست حتی به دل خود بزنم * می لرزد … !!

ناامیدی * شده برحال و هوایم غالب … !!
کوچ کرده خوشی ازشهرتنم * می لرزد … !!

آزمایش *شده تجویز عجب می ترسم … !!
من بماند که خود ممتحنم * می لرزد … !!

مثلا خیرِسرم * شاعر وعاشق شده ام … !!
نامت از حلق رسد تادهنم می لرزد … !!



باغ آفت زده ام * باد اجل می تازد … !!
هم سپیدارم و هم نارونم *می لرزد … !!

من وفادار تو بودم * که رهایم کردی … !!
تنم از خانه به دوشی شدنم می لرزد … !!

گفته بودی که برو * رفتم و من برگشتم … !!
خجلم، پای من از آمدنم می لرزد … !!


روز تشیع * جلوتر حرکت کن تو خدا … !!
گرنباشی بدنم در کفنم *می لرزد … !!

عشق مثل دیدن راه درست *تو دو راهی … !!
عشق مثل* تو که تارکیو مثل ماهی … !!
عشق مثل شوری اشک رو لب که قشنگه* هر از گاهی … !!

عشق مثل *زهر و طعم عسل مثل جونه … !!
عشق مثل رویای نیمه شبه* نمیمونه … !!
عشق مثل* عشقه فقط که فقط توی قلبای مهربونه … !!

شعر : مهرزاد امیرخانی

عشق مثل درد* دل منه با غم … !!
مثل چشمای خیسه* یه آدم … !!
دلیل *سر به راه شدنه … !!
عشق یعنی غیر تو از همه *خستم … !!
یعنی میگی* مواظبت هستم … !!
مثل* راه نجات منه … !!


ملودی و تنظیم قطعه : پازل بند

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی عشق

عشق مثل* لمس یه صورت خیس مثل دستات … !!
عشق مثل آتیش تو دل شب* مثل فریاد … !!
عشق مثل *مهر تو که یدفعه بی هوا به دلم افتاد … !!

عشق مثل بغضای بی سرو *ته تو غروبه … !!
عشق مثل* گریه ی بی خودیه ولی خوبه … !!
عشق مثل بارونه اول سال که* رو پنجره میکوبه … !!

گیتار : فرشید ادهمی

عشق مثل *درد دل منه با غم … !!
مثل چشمای خیسه* یه آدم … !!
دلیل سر *به راه شدنه … !!
عشق یعنی غیر تو از همه* خستم … !!
یعنی* میگی مواظبت هستم … !!
مثل راه نجات منه … !!
دیشب دوباره من شدم و تار*نقطه چین … !!
یک پنجره و *قاب به دیوار،نقطه چین … !!

ماه و ستاره و خنکایِ* نسیمِ درد … !!
فنجان آه و فندک وسیگار*نقطه چین … !!

آن تیک و تاکِ* ساعت و درجایِ عقربه … !!
چشمم به راهِ لحظه یِ دیدار* نقطه چین … !!

یک *کاشی ام ترک به لب ورفته رولعاب … !!
ما بینِ نقشه هایِ قلمکار*نقطه چین … !!

اشکِ سیاهِ *سایه به گلهایِ رویِ فرش … !!
می ریخت سوزناک وچه بسیار*نقطه چین … !!

آوازِ جغد* وزوزه یِ منحوسِ بادِ خیس … !!
بر تیرِ برق و لوحه ی ِاخطار* نقطه چین … !!



چشمی به *کوره راه گمی در میانِ دشت … !!
مَهتاب وحشی و گون و خار *نقطه چین … !!

برگ برندس اون چشات* میدونی نقطه ضعفمو … !!
تویی *که از دلم نمیری … !!
هوا عجیب در اقلیمِ دل *زمستانی ست … !!
گلویِ گردنه یِ *مه گرفته طوفانی ست … !!

زمان *زمان زیادی است چشمِ* من محروم … !!
از انعکاسِ خودم* در شبِ چراغانی ست … !!

عذابِ درد مرا کشته* است در سلّول … !!
کسی در انفرادیِ جسمم* همیشه زندانی ست … !!

هجومِ *درد نفس را دوباره* کارد زده … !!
جهانِ سینه پر از قتل هایِ *میدانی ست … !!


مسیرِ سبز *مرا گول زد در اوّلِ راه … !!
ولی ببین که هم اکنون* فقط بیابانی ست … !!

همیشه ساختم وسوختم* ولی انگار … !!
که سرنوشت *من و عشق رو به ویرانی ست … !!

 



امید داشت دلِ بینوا *خدا زنده است … !!
خبر رسیده خدا هم *خدایِ پایانی ست … !!

بساطِ عیش فراهم شده *برایِ همه … !!
تعارفم نشده عشق* این چه مهمانی ست … !!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی