در بی ورک

رمان- دانلود رمان-رمان پی دی اف

در بی ورک

رمان- دانلود رمان-رمان پی دی اف

رمان های عاشقانه و زیبا

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

ای گل مریم خوابتو دیدم باز …  !! ♪♪

توی رویایی  دلنشین و دلباز …  !! ♪♪

گفتم از عشق و ساده خندیدی …  !! ♪♪

میوه ی عشق  و از دلم چیدی …  !! ♪♪

اما یک لحظه بی تو آروم شد …  !! ♪♪

فهمیدم خوابم  دنیا از …  !! ♪♪

توی رویایی دلنشین و دلباز …  !! ♪♪

گفتم از عشق  و ساده خندیدی …  !! ♪♪

میوه عشق و از دلم چیدی …  !! ♪♪

اما یک لحظه  بی تو آروم شد …  !! ♪♪

دانلود آهنگ و موزیک فارسی ای گل مریم

ای گل مریم  خوابتو دیدم باز …  !! ♪♪

توی رویایی دلنشین و دلباز …  !! ♪♪

گفتم از عشق و ساده خندیدی …  !! ♪♪

میوه ی عشق  و از دلم چیدی …  !! ♪♪

اما یک لحظه بی تو آروم شد …  !! ♪♪

فهمیدم  خوابم دنیا از …  !! ♪♪

توی رویایی دلنشین و دلباز …  !! ♪♪

گفتم از عشق و ساده  خندیدی …  !! ♪♪

میوه عشق و از دلم چیدی …  !! ♪♪

اما یک لحظه  بی تو آروم شد …  !! ♪♪

گفتم از عشق و ساده خندیدی …  !! ♪♪

میوه عشق و از  دلم چیدی …  !! ♪♪

اما یک لحظه بی تو آروم شد …  !! ♪♪

من از باد صبا  حس کرده ام بوی تو می آید …  !! ♪♪
شمیمی دلنواز از عطر گیسوی تو می آید …  !! ♪♪
کجایی ای نسیم آشنایی  تا ببینی که …  !! ♪♪
هنوزم بوی یار  از ناف آهوی تو می آید …  !! ♪♪
تو که عاشق ترینِ قوی  دریای منی بنگر …  !! ♪♪
ببینی از  سفر زیباترین قوی تو می آید …  !! ♪♪
ببین شهریور و کوچ پ رستوهای زیبا را …  !! ♪♪
تحمل کن ز  ره امشب پرستوی تو می آید …  !! ♪♪
چه زیبا بود دستان تو  در دست من و اینک …  !! ♪♪
هنوزم طعم آن لبهای  کندوی تو می آید …  !! ♪♪
من و آغوش  گرم و کوچه و آواز شیرینت …  !! ♪♪
هنوز از کوچه ها بانگ هیاهوی  تو می آید …  !! ♪♪
هنوزم نیمه  شبها چون نظر بر آسمان دارم …  !! ♪♪
مرا یاد از هلال ماه ابروی  تو می آید …  !! ♪♪
بت شیوای  ناز معبد افسانه عشقم …  !! ♪♪
برای معبد عشق تو هندوی  تو می آید …  !! ♪♪
ببین “سیمرغ”  را کاو از فراز ابرها امشب …  !! ♪♪
برای دیدن رخسار جادوی  تو می آید …  !! ♪♪

ای گل مریم خوابتو دیدم باز …  !! ♪♪

توی رویایی دلنشین و دلباز …  !! ♪♪

گفتم از عشق و ساده خندیدی …  !! ♪♪

میوه ی عشق و از دلم چیدی …  !! ♪♪

اما یک لحظه بی تو آروم شد …  !! ♪♪

فهمیدم خوابم دنیا از …  !! ♪♪

توی رویایی دلنشین و دلباز …  !! ♪♪

گفتم از عشق و ساده خندیدی …  !! ♪♪

میوه عشق و از دلم چیدی …  !! ♪♪

اما یک لحظه بی تو آروم شد …  !! ♪♪

گفتم از عشق و ساده خندیدی …  !! ♪♪

میوه عشق و از دلم چیدی …  !! ♪♪

آهنگ رضا بهرام ای گل مریم خوابتو دیدم باز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی